Saturday, March 10, 2007

I'm going for my manicure today

Hey friends,
Gotta keep this a short post - Mom's going to send me for my manicure and pedicure today. ARGH! The two groomer ladies are really nice to me but seriously, I don't think I need to get my nails trimmed. They look fine and make this really nice click click click noise as I walk around.

I'm glad you enjoyed my jumping video. haha..but the folks ain't too amused now cos they say my nails are too sharp and keep scratching them. Right now, they have been *training* me to stay and sit instead of jumping on them.

Oh yeah, I overheard the folks talking about getting some web-cam thingy to see what I do during the day while they are at work. *GASP* Isn't that invasion of privacy? I don't wanna know what they do at work so I don't see why they should know what I do in my private time. I'm freaking out big time so please cross your dawgy paws for me - don't let them get that silly web-cam.

Here's a video of me playing with Mr Big Brown Bear. I'm not usually that violent so don't get too alarmed.

6 comments:

Jasper said...

OH MY GOODNESS....you looked like you could have hurt YOURSELF, the way you were thrashing that bear around!! hehe...I am glad you didn't.
I'll cross my paws that they don't get the web cam thingy!
Jasper

Dachsies Rule said...

Hmmm ... maybe if you didn't do such cute things when they are home, they wouldn't wonder what cute things they are missing when they are gone. Keep us posted about the web-cam.

Roxie, Sammy & Andy

Luckie the Dachie said...

Hey Jasper,
Perhaps I need anger management classes with all that pent up frustration being taken out on Mr Brown Bear. hehe

Hi Dachsies,
Mom and Dad went to check out the webcam today and I heard them saying it costs quite a lot.

Joe Stains said...

you sure taught that bear a thing or two!!!

Fu Fu said...

Hey Luckie, you're going for manicure. Will the grooming lady paint your nails too? Woh did Mr Big Brown Bear got dizzy from that shaking around.

I link your from my blog, hope you dont mind. :)

~ fufu

Luckie the Dachie said...

Hey FuFu,
Yeah, I prefer to leave my nails all natural cos I have really dark nails. My furpads get very furry la..end up sliding along the floor when I play fetch so Mom says it's dangerous.
Not a problem - I have linked you up too!